Geleceğe hazırlanan perakende işletmelerine akılcı teknoloji çözümleri

Sektörde ve tüketici davranışlarında gözlemlenen değişimler, perakende işletmeciliğinin yeniden şekillenmesini zorunlu kılıyor. İnternetten ve mobil cihazlardan alışverişin giderek artması, tüketicilerin diledikleri yerden ve diledikleri cihazdan alışveriş yapma talebi gibi değişimler karşısında perakendecilerin müşterilerine her kanal ve platformda aynı kalitede hizmet sunması gerekiyor. Çok kanallı (omnichannel) perakendecilik olarak adlandırılan bu yeni dönemde başarılı olmak isteyen perakendeciler, değişimlere ayak uydurmak ve kesintisiz müşteri deneyimini her kanalda sağlamak zorunda.

Tüketicinin perakendeciyle daha fazla etkileşime girdiği bir döneme giriyoruz.

Bu dönem, tüketiciyle diyalog kurabilmeyi başarabilen perakendeciler için büyük fırsatlar sunuyor. Müşterilerinden gelen veriyi etkin bir biçimde biriktiren, ayrıntılı analiz edebilen, bu analizler ışığında onlara yerinde ve uygun faydayı sunabilen, alışverişi sosyal bir deneyim hâline dönüştürebilen perakendecilerin diğerlerine göre bir adım öne çıkacağı kaçınılmaz bir gerçek.

Ezber bozan teknolojik gelişmeler sayesinde son derece hızlı değişkenlik gösteren bu dönemde, rakiplerinizin önüne geçebilmenin formülü tüm iş süreçlerinizi, müşterilerinizi merkeze konumlandırarak yeniden yapılandırmaktır.